Visuaalinen ilme
Visuaalinen ilme tuo näkyvyyttä, jää ihmisten mieliin, vahvistaa viestiä ja muotoilee yrityksestä halutunlaisia mielikuvia. 🌟 Se on kuin yrityksen kasvot, joilla puhutella kohdeyleisöä ja kohentaa siten markkinointia!

Visuaalisella ilmeellä loistat markkinoinnissasi!
Tyylikäs brändi-ilme on hurjan tehokas keino viestimään yrityksestäsi! Huolellisesti suunniteltu ja johdonmukaisesti käytetty ilme luo tunnistettavuutta, halutunlaisia mielikuvia ja uskottavuutta, herättää huomiota sekä vahvistaa yrityksen viestiä. Plus, saat sillä puhuteltua oikeanlaista kohderyhmää ja erotut muista yrityksistä omalla jutullasi. Laadukkaaseen visuaaliseen ilmeeseen voit kertainvestoida ja se palvelee sinua pitkällä aikavälillä merkittävine hyötyineen!
Visuaalisen ilmeen suunnitteluun voi sisältyä logon, värimaailman, typografian ja kuvioinnin tai tekstuurin suunnittelu sekä graafinen ohjeistus näiden käyttöön. Palveluun voidaan sovittaessa yhdistää myös muunlainen graafinen suunnittelu, esimerkiksi kuvitusten, käyntikortin, kirjepohjan tai muiden elementtien toteutus. Kysäise halutessasi näistä lisää!
Näin visuaalisen ilmeen suunnittelu etenee

Jutellaan aloituspalaverissa
Kun olemme sopineet yhteistyöstä, aloitetaan työskentely aloituspalaverilla. Tässä käymme läpi sinun ajatuksia yrityksen toiminnasta, arvoista ja viestistä, jota haluat välittää. Pohditaan sitten yhdessä, kuinka nämä näkyvät esimerkiksi yrityksesi logossa, brändiväreissä ja muissa elementeissä.

Mielikuvataulu helpottamaan yhteistä visualisointia
Suunnittelutyö jatkuu sillä, että kokoan yhteen mielikuvataulun, tutummin moodboardin. Moodboard koostuu suunnittelemastani tyylisuunnasta visuaaliselle ilmeelle ja se usein sisältää kuvia, fontteja sekä värejä. Nämä eivät kuitenkaan ole lopullisia valintoja vaan suuntaa-antavia elementtejä, joiden avulla visualisoimme yhteisen näkemyksemme lopputuotteesta.

Suunnittelutyö ja lopputuloksen esittäminen
Kun moodboardissa esitetty tyylisuunta on hyväksytty, alkaa varsinainen visuaalisen ilmeen suunnittelutyö. Koostan lopuksi suunnitelmastani presentaation, jossa esittelen logon, värimaailman, käytettävät fontit sekä muut mahdolliset sovitut elementit, esimerkiksi kuvitukset tai vaikkapa käyntikortin.

Muutokset ja lopputuotteen hiominen
Presentaation palautteen perusteella teen mahdolliset muutokset ja lopulliset hiomiset työhön. Tämän jälkeen työ lähetetään vielä hyväksytettäväksi.

Graafisen ohjeiston koostaminen
Työn hyväksymisen jälkeen koostan graafisen ohjeiston, joka neuvoo visuaalisen ilmeen käyttöön.

Jes, ja ei kun markkinoimaan!
Graafisen ohjeiston valmistuttua seuraa työn luovutus, jonka yhteydessä saat haltuun kaikki tarvittavat tiedostomuodot suunnitelluista töistä. Nyt voit julkaista uuden yrityksesi ilmeen, jolla saada näkyvyyttä!
Koko prosessin ajan olemme aina tarvittaessa yhteyksissä, jotta saamme varmasti parhaan mahdollisen lopputuloksen aikaiseksi! Myös visuaalisen ilmeen suunnittelun jälkeen vastaan mielelläni kysymyksiin, jos sellaisia ilmenee.
Jos haluaisit visuaalisen ilmeen kylkiäisiksi myös yrityksellesi suunnitellut WordPress-nettisivut, niin vilkaisehan nettisivujen suunnitteluun ja toteutukseen tarjoamaani palvelua linkistä! 🌟
Visuaalinen ilme – hinta
Haluan tarjota mahdollisimman selkeää ja läpinäkyvää palvelua, jossa myös hinta eri palvelupaketeille on esitetty. Kertasijoituksella saat yrityksellesi ajatonta ja uniikkia designia, joka palvelee sinua vuosikausia! 💛
Kaipaatko jotakin brändi-ilmeeseesi, mitä ei palvelupaketeista löydy? Siinä tapauksessa otathan yhteyttä, niin tehdään juuri sinulle sopiva suunnittelupaketti!